Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Goodiebag:)

Av Emma & Lina - 7 februari 2011 12:29

  

Hej hej!


Nu tycker vi det vore roligt att veta vilka ni är som varit här inne och kikat förbi därför anordnar vi nu en tävling där ni kan vinna en finfin GOODIEBAG!

Vad denna bag kommer innehålla är hemligt men det blir lite smått och gott direkt levererat från kära Thailand:)

 Goodiebagen kommer ha ett värde av ca...håll i er nu, 500 BATH!!!!

Jajamän så det blir ju inget kattskit precis;)

Så vad behöver ni då göra för att vinna detta exklusiva pris?

Jo lämna en kommentar på detta inlägget där ni formulerar kort varför just DU ska vinna! ( en aning klyschigt men va fan).

Vinnaren dras på fredag.


Lycka till!

Lina & Emma

 
 
Ingen bild

Torild

7 februari 2011 15:25

Varför ska jag vinna.. Tja.. För att jag förtjänar något trevligt från Thailand kanske. För att jag lär aldrig ha råd att åka dit.. =)

Emma & Lina

7 februari 2011 16:22

:) E du laddad inför lördag?Kommer bli skitkul tror jag :)
/E

 
Linnea

Linnea

7 februari 2011 22:04

Nämen Emma...en blogg!? Trevligt trevligt! :)
Räknas man som läsare även om man precis hittat hit?
Isf blir min motivering att jag är en trött och sliten småbarnsmamma som skulle behöva ngt spännande att se framemot. Att jag sen inte är så uppvaktad med presenter eller surprices gör att jag suktar efter detta! :)

Kram kram

http://neaidetgulahuset.blogspot.com

 
Ingen bild

TjockeBertil

8 februari 2011 13:09

Tycker att ja förtjänar att vinna för att jag stått ut med ert tjat om denna resan ett jäkla bra tag nu :)

Emma & Lina

9 februari 2011 12:30

Stått ut? det är för fan en ära och ren njutning att lyssna på det:)/ L&E

 
Ingen bild

Jessica

9 februari 2011 08:53

Ja förtjänar o vinna den, för ja är bäst! O dessutom har mitt liv variten missär de senaste året, o de kommer bli likadant till sommaren, för då e de ju bantning på schemat! Löövv Jessica F

 
Ingen bild

Anki

9 februari 2011 10:25

Va kul me en blogg att följa!! :-)
Klart att en sliten småbarns-mamma förtjänar o vinna lite prylar från Thailand, ekonomin lär ju inte tillåta en resa dit... :/ Ha de nice girls!! :P kram Anki

 
Prinssesan

Prinssesan

9 februari 2011 22:31

Läs min blogg, och ge din egen åsikt. Ställ dina frågor.
Jag har en pojkvän men också en annan…

www.theuglytrue.bloggplatsen.se

http://theuglytrue.bloggplatsen.se

 
Nathalie Mamma Till Jasmine

Nathalie Mamma Till Jasmine

10 februari 2011 01:35

Ja jag tycker att jag förtjänar att vinna för att jag är en sliten mamma till en underbar dotter som vägrar att sova. =) Varför tror ni jag är vaken nu?? :D

Plus att ingen uppvaktar mig med något någonsin inte ens min man. ;)

Kram till er från oss!

http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Oskar

10 februari 2011 08:33

Skulle vara roligt att se vad två såna virrepannor som er anser att det ska finnas i en goodiebag :))

Emma & Lina

10 februari 2011 09:22

Hmmm Oscar... :)Det kommer bli mycket exklusiva saker i den iaf :)

 
Noomi

Noomi

10 februari 2011 10:41

Hejsan :)
Jag förtjänar att vinna för jag har varit sjuk sedan i fredags och haft så hög feber att jag gråtit varje dag, hållit på att svimma etc... Och idag var jag tvungen att gå till skolan och spela cellosolo för en massa lärare som bedömde mig. Var helt skakig men de tyckte de var vackert så tycker jag är värd att vinna något för en gångs skull :P

http://giftdigmedmig.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

10 februari 2011 12:23

Härligt med bilder från underbara Thailand

självklart vill man ju vinna en goodiebag. vem vill inte det?!

Min motivering - för att man inte har ngn som helst möjlighet att ta sig till Thailand och kan behöva en liten uppmuntran för att man råkar vara singel på allahjärtansdag - ja jag vet att det är fånigt och kommersiellt men har man ingen att dela den med kan det vara mys med lite roliga saker! ;)
kram på er!

http://zetah.bloggplatsen.se

 
M A T H I L D I S

M A T H I L D I S

10 februari 2011 12:36

Jag skulle jättegärna vilja vinna en goodiebag. Anledningen till det är att jag aldrig kommer att få åka till Thailand för min mamma har inte pengar, inget jobb och knappt mat på bordet.
Bor hos fosterhem och skulle till tröst vara lite kul att få vinna en goodiebag, har alltid sån otur annars, men man tar ju chanser! :)

Skulle vara kul, för jag älskar överraskningar, jag älskar att fira födelsedag och jul för att kolla in de små hemliga paketen! :)

Hoppas jag vinner, skulle vara jättekul att få lite tröst efter allt som hänt i mitt liv! :)

http://mathildis.bloggplatsen.se

 
misaa

misaa

10 februari 2011 13:17

Jag förtjänar att vinna eftersom jag är relativt nyopererad efter att ha gjort min andra steloperation i samma hand, och jag behöver piggas upp rätt så ordentligt!


Så jag håller min vänstra ogipsade tumme hårt! :)

http://misaa.bloggplatsen.se

 
helga

helga

10 februari 2011 13:17

Jag älskar resor och hamnade här via er "annons" på förstasidan...

Själv skriver jag om mitt jobb som flygvärdinna bland annat i min blogg.

Jag tycker jag ska vinna en goodie-bag med roliga överraskningar - because I worth it... ;)

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

10 februari 2011 15:20

jag skulle väldigt gärna vilja vinna en goodibag.
Jag älskar att resa och upptäcka nya grejer.
Min familj o jag drömmer om o få åka till thailand.
och jag hoppas att vi kommer ha råd med de nångång :)
Jag älskar överraskningar o massa sånt, skulle bli väldigt glad över o få nått från thailand.

Tycker att eran blogg är jätte fin , kommer fortsätta läsa denna :)

Kika gärna in på min o släng in en kommentar.
Jag skriver om mitt liv, min träning - jag är en innebandy målvakt.
jag blandar bloggen med vardag,sport & annat se värt :)

http://stjarnklint.bloggplatsen.se

http://Stjarnklint.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

10 februari 2011 15:48

Min mamma har precis fyllt vill ge henne något spännande och kul!
Jag är med !

http://JuliaLarssonlife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mathilda

10 februari 2011 16:20

jag har ofta vunnit saker,pengar men även priser jag sukke nog vilja vara med & tävla vem vet om jag vinner men de finns ju andra med jag har också en tävling fast på min blogg www.iloveyou182.bloggplatsen.se titta gärna in & komentera vet jag . ha en bra resa mvh mathilda E

 
LiLo

LiLo

10 februari 2011 16:22

För att jag blir så himla glad av överraskningar!

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

 
Nathalie Mamma Till Jasmine

Nathalie Mamma Till Jasmine

10 februari 2011 20:22

Ja dem är JÄTTE goda!! =)
Ebay. =)

http://myworld.ebay.com/702musthaves&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID

http://myworld.ebay.com/onelasttouch&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID

sen söker du bara på lipsmacker. =)


Va skönt att jag inte är den enda som är beroende av det. =)

Ville bara informera dig att du skrev fel, du glömde n i http://www.swedishbrowies.bloggplatsen.se
ville bara säga det för att man kommer ej till er sida då. =)

Finns det några roliga läppsyl i Thailand då?

Kram

http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se

 

Emma & Lina

10 februari 2011 22:10

Tack då ska ja in o spana där . Ja där finns ALLT att köpa:) så ska försöka ha så lite packning som möjligt när ja åker :)

 
Ingen bild

menita

11 februari 2011 10:15

ja är väl värd att vinna me alla mina bekymmer;) pöss påer töser!<<3

 
Ingen bild

Jessica

18 februari 2011 16:17

E de försent?! Jag tycker att jag förtjänar o vinna för jag glömde köpa så förbaskat mkt där! En liten överraskning som påminner om den underbara semstern e ju aldrig fel(=

Emma & Lina

18 februari 2011 22:02

Ja tävlingen e ju över Jessica.du kankse får nån liten surprise iaf :)Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Lina - 11 mars 2011 12:04

Ja som sagt så har det varit lite dåligt med bloggandet från vår sida dom sista dagarna men har ju haft fullt upp med att träffa old friends:) Det mesta har varit sig likt sen dom förra gångerna, lika lovely som alltid! Dock hängs det inte lika myc...

Av Emma & Lina - 6 mars 2011 14:45


pallar inte skriva.... varit en hård natt /dag..... skål!!!!!! Nu drar vi till beachen o göttar oss         ...

Av Emma & Lina - 5 mars 2011 14:26

Ja ni har väl börjat fatta hur det fungerar vid detta laget...pressa på dagarna och party på kvällarna, vi är ju unga än;) nu sitter vi på vårt superflashiga hotell, en svit har vi ordnat, sängen är nog 5 meter bred! Intar några mumsiga Chang, billig...

Av Emma & Lina - 5 mars 2011 01:54

Tjohoo!!! Nu ska vi äntligen åka vidare till koh samet,mae Phim va verkligen ingen hit...                                                ...

Av Emma & Lina - 4 mars 2011 08:33

Nu e vi på plats i Mae phim hos Anki o maria Igår chillade vi vid poolen tog ett döpp i siambukten.Sen blev de några sangsom på balllen.Gicke vidare ut för att käka sen va se party på lokala barer med thai karaoke.Jäklar va grannt de lät :)   Nu ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards