Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Härliga tisdag!

Av Emma & Lina - 15 februari 2011 12:53

Nu närmar det sig. 13 dagar  e det kvar tills vi sitter på Kastrup o firar in semestern me en öl el två :) Wiiee!!!!


 På torsdag ska vi träffa Anna som oxå ska hänga me på resan, de ska de göras upp lite planer för vårt äventyr.


Ha en bra dag alla fina <3


Här kommer en goelåt från thai haha


 
 
Nea

Nea

17 februari 2011 05:56

Fasen vad gott ni kommer ha det! :)

Vi har köpt dom skorna lite privat. Men jag kan beställa ett par till dig oxå om du vill. Jag messar dig ist!

Ha en fin dag!
Kram kram

http://neaidetgulahuset.blogspot.com

 
Maria Jimah

Maria Jimah

21 februari 2011 19:13

Hoppas du får en fantastisk resa. Är lite lätt avensjuk. Saknar Thailand varje dag.Min mans biologiska familj bor i Thailand så jag hoppas på att vi ska hamna där tillslut. så länge får jag fortsätta blogga om min favorit stad och åka dit som turist då och då. Mvh Maria

http://www.bangkoktipsaren.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Lina - 11 mars 2011 12:04

Ja som sagt så har det varit lite dåligt med bloggandet från vår sida dom sista dagarna men har ju haft fullt upp med att träffa old friends:) Det mesta har varit sig likt sen dom förra gångerna, lika lovely som alltid! Dock hängs det inte lika myc...

Av Emma & Lina - 6 mars 2011 14:45


pallar inte skriva.... varit en hård natt /dag..... skål!!!!!! Nu drar vi till beachen o göttar oss         ...

Av Emma & Lina - 5 mars 2011 14:26

Ja ni har väl börjat fatta hur det fungerar vid detta laget...pressa på dagarna och party på kvällarna, vi är ju unga än;) nu sitter vi på vårt superflashiga hotell, en svit har vi ordnat, sängen är nog 5 meter bred! Intar några mumsiga Chang, billig...

Av Emma & Lina - 5 mars 2011 01:54

Tjohoo!!! Nu ska vi äntligen åka vidare till koh samet,mae Phim va verkligen ingen hit...                                                ...

Av Emma & Lina - 4 mars 2011 08:33

Nu e vi på plats i Mae phim hos Anki o maria Igår chillade vi vid poolen tog ett döpp i siambukten.Sen blev de några sangsom på balllen.Gicke vidare ut för att käka sen va se party på lokala barer med thai karaoke.Jäklar va grannt de lät :)   Nu ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards